Publicat în leapsa

Leapșa: Dacă aș fi fost…

Am preluat leapșa de la Vero. Îi mulțumesc!

Dacă aș fi fost:

  • o lună: aș fi fost noiembrie;
  • o zi a săptămânii: aș fi fost duminică;
  • o parte a zilei: aș fi fost asfințitul soarelui;
  • o direcție: aș fi fost nordul;
  • o planetă: aș fi fost Pluto;
  • un film: aș fi fost How the Grinch stole Christmas;
  • un lichid: aș fi fost Sprite sau Fanta cu lămâie;
  • o piatră: aș fi fost smarald;
  • un tip de vreme: aș fi fost furtună;
  • un instrument muzical: aș fi fost pian;
  • o emoție: aș fi fost timiditatea;
  • un sunet: aș fi fost sunetul mouseului;
  • un element: aș fi fost apa;
  • un cântec: aș fi fost „Time of my lives”
  • o carte: aș fi fost „Orașul bântuit” (Stephen King);
  • un scriitor: aș fi fost Stephen King;
  • un personaj de ficțiune: aș fi fost Robin Hood;
  • un oraș: aș fi fost New York;
  • o aromă: aș fi fost aroma piperului;
  • o culoare: aș fi fost albastru deschis;
  • un material: aș fi fost bumbac;
  • un cuvânt: aș fi fost gândire;
  • o parte a corpului: aș fi fost gura;
  • un număr: aș fi fost 21;
  • un mijloc de transport: aș fi fost yacht;
  • o haină: aș fi fost o simplă cămașă;

Aș vrea să transmit mai departe leapșa la Poteci de dor, la Petru, Oana (Blogul unei tipe oarecare) și oricui vrea.

Autor:

Am decis și eu în sfârsit să îmi deschid un blog. Nu știu ce impact va avea, nici nu vreau să aibă unul. Doar atât vreau, să îmi împărtășeșc părerile și gândurile!

21 de gânduri despre „Leapșa: Dacă aș fi fost…

  1. În primul rând, îţi mulţumesc mult de tot! Nu mi-a apărut linkul şi mare a fost surpriza să mă văd aici. Poate ar fi bine să pui link la ultima postare a celor pe care i-ai numit, aşa le apare direct la notificări. Sper să nu te deranjeze sugestia dar pe viitor, când vei mai „striga” pe cineva, e mai uşor că aşa sigur nu vor rata. Altfel, vor vedea numai dacă intră la tine.
    Te rog mult să nu te superi dar leapşa asta am preluat-o cândva, demult, nici nu mai ştiu unde e dar ştiu că am răspuns la ea. 😉
    Mi-au plăcut mult răspunsurile tale! De ce 21?

    Apreciat de 1 persoană

    1. Îți mulțumesc de ponturi și nu mă supăr absolut deloc, eu nu am știut că tu ai răspuns la întrebări, scuze.
      Mereu am avut ceva cu numerele 3 și 7. Iar când am învățat tabla înmulțirii în școală am aflat că aceste două numere înmulțite dau 21. Așa că ăsta a rămas un număr bine întipărit în minte, nu e nimic special 😀

      Apreciază

      1. Mulţumesc că ai înţeles! A fost demult, leapşa a mai circulat şi am apucat să răspund.
        Aha, credeam că e o zi cu semnificaţie. Altfel, uite că am învăţat ceva de la tine şi azi. Eu am ce am cu 7 de obicei, aşa, fără o logică. Aleg 7 de câte ori am de ales un număr. Pe trei îl aleg că e a treia lună din an şi sunt născută în ea, numai de aia. Dar nici picată nu aş fi făcut analogia. Şi ghici: sunt pe 21 dar nu m-a dus capul să fac 7×3.
        😀 😀
        Şi eu care ziceam că nu cred în numerelogii şi alte alea. 😀

        Apreciat de 1 persoană

  2. PLUTO NU ESTE { NU MAI ESTE } CONSIDERATA PLANETA …macar sa te fi informat in acest sens inainte de-ti dori sa fi …” planeta ” respectiva , o puteai face ! De ce neaaparat Stephen King si nu…bunaoara Rudyard Kipling ? De ce Robin Hood si nu …Cartouche ? De ce yacht si nu…Dacia 1310 sau macar…un Maserati amarat ? De ce camase si nu un tricou caci….poate fi purtat indiferent de anotimp ?

    Apreciază

    1. Știu că nu este considerată o planetă, este o planetă pitică. Dar eu am ales un corp ceresc, nu neapărat planetele importante. Puteam să aleg dacă voiam chiar și comete, este vorba de propria alegere, iar în privința răspunsurilor, sunt alegeri personale. Dacă dorești poți să răspunzi și tu la întrebări, nu să îmi impui mie răspunsurile tale.

      Apreciază

      1. Nu , nu doresc sa raspund la astfel de intrebari , chiar nu ma intereseaza ! FIreste ca , poti sa raspunzi cum doresti caci , sant alegerile dumitale insa…degeaba te superi pe mine . Oricum , foarte putine leapse le-am a preciat caci , foarte putine au avut si-o oarecare valoare . Inca o data : nu-ti impun insa , erau { cel putin asa cred eu fara suparare } niste nedumeriri pe care le-am exprimat sincer asta-i tot . Eu nu-s decat un anonim , un vizitator virtual al casei dumitale si , fie ma primesti elegant si cu placere , fie ma dai afara pe use in sensul ca , imi dai ban sau ma treci la spam insa , asa cum eu am fost politicos cu dumneata in chiar comentariul meu …puteai si dumneata sa dai dovada de-o minima politietze si sa replici cam la fel . O zi cat mai buna in continuare .

        Apreciază

      2. Eu nu cred că am dat dovadă de o „minima politețe”! Eu am dat dovadă de politețe, maximă pot să zic, în comentariul pe care vi l-am adresat, spre deosebire de dvs. Vă mulțumesc că sunteți vizitatorul blogului meu, apreciez asta. Și dvs. ați putea avea grijă la exprimare înainte de a comenta pentru că poate fi interpretat răspunsul.

        Apreciază

Lasă un răspuns

