Publicat în Poveste

Calmy – episodul 5.1.3

Fiindcă nu vreau să moară povestea, am zis să încerc eu să scriu o continuare la episodul 4.1 al Matildei


Septembrie a promis că își ajută prietenul, nu îl putea lăsa așa pe Calmy. I-a trimis scrisoarea care i-a dat o ultimă fărâmă de speranță protagonistului nostru. În sufletul bietului Calmy toate prindeau viață.

El își zicea:

– Poate acum… poate o să mă iubească și pe mine cineva.home-659495_640.jpg

A dat fuga la sora geamănă a lui Septembrie. În mintea lui zburau toate vorbele bune pe care spera să le audă. De fapt, el le-a și auzit, doar că în varianta lui, așa cum voia el să le audă și să le știe.

Pe chipul lui se citea atâta bucurie încât toate se umpleau de voie bună și orice lucru prindea suflare când trecea el. În final, când a ajuns la Iulia*, fața lui s-a cam schimbat și Calmy părea…

(sunteți liberi să continuați dacă vreți)
*Iulia este sora geamănă a lui Septembrie

Image source: Screamenteagle

Autor:

Am decis și eu în sfârsit să îmi deschid un blog. Nu știu ce impact va avea, nici nu vreau să aibă unul. Doar atât vreau, să îmi împărtășeșc părerile și gândurile!

8 gânduri despre „Calmy – episodul 5.1.3

Lasă un răspuns

