Publicat în Diverse

Hai să gătim pe Facebook!

Poate ați observat și voi această nouă „modă” foarte interesantă și ingenioasă de pe Facebook. Este vorba de un fel de „speed cooking video” – termenul este absolut creat de mine. Știu că nu sună nicicum dar altul mai bun nu am găsit.

Sunt mai multe pagini de Facebook care se ocupă cu postarea acestor tipuri de videoclipuri concepute pentru a învăța să gătești și nu numai. Poți fi și un bucătar iscusit și să vezi o rețetă super pe care alegi să o faci.

Ați văzut și voi ? Acesta este doar un exemplu, dar mai sunt și alte pagini care postează astfel de videoclipuri. Cât de super este. Filmat în calitate HD, totul este atractiv, curat, explicat destul de bine, zic eu.

Mamă! Când tot prietenii de pe Facebook se apucă să distribuie, iar eu derulez și le văd… mai ceva că îmi vine să mă apuc de gătit. Serios vorbesc.

Mâncărurile prezentate sunt de toate tipurile: supe, feluri principale, deserturi, aperitive etc. Ingredientele sunt destul de accesibile iar preparatele sunt de dificultate medie.

Videoclipul de mai sus este în engleză, de fapt, doar ingredientele sunt în limba engleză. Dar am observat multe clipuri românești și asta mă bucură.

Spuneți voi, nu este o idee bună ? Mai ales când nu ai cină pregătită și vrei ceva rapid.

Autor:

Am decis și eu în sfârsit să îmi deschid un blog. Nu știu ce impact va avea, nici nu vreau să aibă unul. Doar atât vreau, să îmi împărtășeșc părerile și gândurile!

17 gânduri despre „Hai să gătim pe Facebook!

    1. Și eu mă bucur să te cunosc. Sigur că poți să îmi spui așa. Mie de mic îmi plăcea să gătesc, părinții mei se mirau întotdeauna. Sigur, nu toți suntem la fel. Poate îți palce să faci alte lucruri la care cu siguranță ești foarte bună! O seară frumoasă 😀

      Apreciază

  1. Sunt interesante aceste videoclipuri – am vazut cateva. Celor ca mine le sunt destul de utile, pentru ca altfel se intelege din fotografii si text si altfel intr-o filmare. 🙂 Cam dificil, insa, cu ingredientele – cei antitalent la gatit, mai ales, risca daca stau cu aparatura langa ei in bucatarie, cu faina pe maini sau mai stiu eu cum. 🙂
    Seara frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Da, ai dreptate. Când am început eu să gătesc era greu pentru mine. Erau doar rețete scrise. Mă uitam la fiecare pas cu mare mare grijă doar ca să iasă preparatul. Acum așa e mai ușor pentru toți. E foarte util și pentru cei care gătesc din obligație, cred că îi face mai interesați, părerea mea.
      Seară frumoasă Diana!

      Apreciază

Lasă un răspuns

