Publicat în Poveste

Bătrânul din pod

Poate că va fi cea mai ciudată poveste pe care ați auzit-o, dar, pe mine și câteva „rude ale mele” ne-au terorizat foarte foarte rău (veți înțelege ce vreau să zic mai jos).

Nu știu cum erați voi în copilărie, dar eu am fost extrem de energic ca să zic așa. Eram mai ceva ca o maimuță – la propriu! Mă urcam în copaci, pe garduri, peste tot, oriunde doar să fie un loc la înălțime și periculos dacă se poate (și mie mi se pare ciudat acum :D).

Treaba asta cu urcatul peste tot a ținut mulți ani, cam până am ajuns să merg eu la școală.

roof-windows-704832_640.jpgPărinții mei nu îmi dădeau voie să mă cațăr, dar tot ei știau că un copil trebuie supravegheat și că este năzdrăvan. Sigur, ei nu puteau să fie mereu cu ochii pe mine.

Am descoperit eu, apoi, că la casă noi avem și un pod cu o scară care era permanent în cămară. Când am descoperit eu asta, de frică să nu mă pună cel rău să mă urc acolo, au inventat o poveste. O poveste destul de bine gândită care m-a terorizat mult timp.

Era vorba despre „bătrânul”. El era descris ca un om mare, fioros, rău și care este gata în orice clipă să își apere locuința. Locuința lui era podul, desigur. Părinții mei mi-au spus că oricine urcă în pod este aruncat de acolo.

Mie mi-a fost foarte frică. Nu de aruncat ci de faptul că sus în pod trăia un om și dacă se întâmplă cumva să mă urc, el va veni și mă va speria. Asta nu este tot, la fel și mătușa a „simțit” pe pielea ei puterea bătrânului. Și ea la rândul ei a fost aruncată de acolo
.

Faza ciudată era că de fiecare dată când părinții se urcau în pod pentru anumite treburi, bătrânul nu era niciodată acasă. Deci părinții mei îi știau permanent programul.

Așa am fost eu ținut departe de pod și oricând mă gândesc la asta, mereu sunt amuzat.

Dacă aveți chef și timp, mi-ar plăcea să aud și eu poveștile voastre din copilărie. Să aveți o zi frumoasă! 😀

Image source: NGi

Autor:

Am decis și eu în sfârsit să îmi deschid un blog. Nu știu ce impact va avea, nici nu vreau să aibă unul. Doar atât vreau, să îmi împărtășeșc părerile și gândurile!

4 gânduri despre „Bătrânul din pod

  1. Ai mei s-au ferit să-mi spună din astea. În schimb, doamna care stătea cu mine dimineaţa cât ai mei erau la muncă, mi-a spus că în salcia din faţa blocului stă Baba Cloanţa care va veni la uşă dacă nu mănânc tot. Mi-a fost frică mult timp. Dar într-o zi m-a auzit tata şi cum nu era deloc de acord cu speriatul copilului, mi-a spus că Baba Cloanţa nu există şi mănânc cât pot eu. Când nu mai vreau, nu mai mânânc şi gata, nu vine nimeni la uşă 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Nu, Doamne ferește! Nici atunci nu eram traumatizat, doar că îmi era frică de pod. În rest nimic 🙂 Poate e și bine. Niciodată nu ști ce se poate întâmpla, mai ales la înălțime și ținând cont de povestea mea :)))) Mersi de vizită!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

