Publicat în Diverse

Mama pisică…

Avem o „mamă pisică” mai bătrânică să zic așa care a născut două pisicuțe în luna iulie. Noi mai având cinci pisici, (da, cinci pisici! care stau în curte) atenția a fost distribuită asupra tuturor, nu prea am băgat de seamă faptul că îi creștea burta „mamei pisici”.

După puțin timp m-am trezit cu un cântec armonios, mai ceva ca la operă. Păi, ce să zic, erau pisicuțe. Sunetul venea din podul unui hambar și fiind foarte curios, am urcat să văd ce este. Erau două pisicuțe frumoase. Mama era cu ele și le alăpta.

După câteva săptămâni, văzând că pisicile nu apar prin curte și văzând că pisica nu prea stă în hambar și STĂ SĂ ALĂPTEZE PISICILE MARI ALE VECINULUI prin curtea noastră, m-am dus să văd ce era cu ele, de ce nu le-a adus jos ca dintotdeauna.

Le-o fi abandonat ? zic eu.

Le-am adus jos, le-am pus lângă mama lor să sugă. Oh! Pisica mamă a fugit de ele. Am încercat să le dau de mâncare dintr-un bol mic. Nu prea au vrut nici de acolo. Am încercat iar să le alătur mamei, iar ea tot a fugit de parcă nici nu le cunoștea.

M-am gândit ce o să fac cu săracele. Am căutat pe internet și am văzut că în aceste situații se încearcă cu biberon. Până m-am dus la farmacie să cumpăr, pisicile nu erau nicăieri. Le-am căutat la locșorul lor și erau acolo cu mama.


Din toate acestea am învățat că pisicile sunt încăpățânate. Nu vor să fie grăbite, vor să le facă pe toate atunci când vor ele. Am rămas împăcat cu ideea că ea va ști când să le aducă și cum să aibă grijă de ele. 🙂

Image source: clausjuntke

Autor:

Am decis și eu în sfârsit să îmi deschid un blog. Nu știu ce impact va avea, nici nu vreau să aibă unul. Doar atât vreau, să îmi împărtășeșc părerile și gândurile!

12 gânduri despre „Mama pisică…

Lasă un răspuns

